CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 21 september 2011

Een teken van leven..




Cadeautje KDV


Middagje Doorn, vorige week zaterdag



Ballonnen krans voor Roan verjaardag (april)



900 ballonnen !!


Ik ben er nog hoor.......Ik heb al 2 maanden niets gepost op mn blog, maar dat wil niet zeggen dat ik helemaal niets gedaan heb...nou ja...het scrappen is wel even op een flink laag pitje komen te staan, na de vakantie. Ben echt onzettend druk op mn werk en merk dat de uurtjes die Roan normaal op zn bed lag ook erg vaak creatief ingevuld werden....tja die slaapt niet meer 's middags....dus dan blijven alleen de avonden over....en die gaan veelal (te veel naar mijn zin) op aan schoolwerk....

Maar niet getreurd....heb heus wat tijd weten te vinden hoor..; ik kan nu gewoon een hoop in 1 laten zien...:cadeautjes voor mn collega's aan het begin van het schooljaar, cadeautje voor leidsterdag op het KDV van Roan (stickers van penny black..niet zelf gekleurd hoor!!), lekker een middagje Doorn gehad en alvast voor Roan zn verjaardag...ja lekker op tijd (april..lol)...een ballonnenkrans, gezien bij Marjolein....


Roan denkt alleen nu dat hij echt bijna jarig zal zijn,,,hihih....

Nou kortom...ik heb mn inhaalslag bloggen gemaakt denk ik...nietwaar? Ben nu bezig met onze vakantie te scrappen in een mini albumpje..

6 reacties:

Petra

Hoi, leuk dat je weer terug bent in blogland! Wat is die ballonnenkrans prachtig! Ik wil hem ook gaan maken, heb nog 2 weken voor mn dochtertje haar verjaardag ;-) Even een vraagje... Heb je de krans helemaal rondom met ballonnetjes gedaan of is de achterkant leeg? Alvast bedankt!

Groetjes van Petra.

Lida

Wat heb je leuke dingen
gemaakt super!!!!

groetjes Lida

bmartes

Heeeej, daar ben je weer!! Nou je hebt tussen de bedrijven door hele leuke dingen gemaakt hoor! Wat ben je toch attent voor collega's en juffen van Roan. En die balonnenkrans vind ik ook erg leuk!
Groetjes,
Arja
www.arjasart.nl

Marielle

Hallo wat leuk zeg dat je weer terug bent in blogland...wat een superleuek dingen allemaal en die ballonnenkrans vidn ik helemaal super zal wel een heel werk zijn geweest.
Liefs Marielle

Henriƫtte

Hele leuke dingen heb je weer gemaakt. Ik vind de ballonnenkrans erg leuk bedacht.

Petra

Wat een leuk idee, die balonnenkrans! :-D Het is dat ik niet zoveel tijd meer heb voor C. zijn verjaardag komende maandag... maar anders ;-) Ik onthoud hem voor volgend jaar!