CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 30 juni 2011

De laatste loodjes




Dag allemaal,
zo de laatste loodjes....zo direct nog naar school om afscheid te nemen van de klas...dan morgen nog 1 loodzware dag van verhuizen, schoonmaken, opruimen en hopelijk niet al te veel ergenissen en dan...is het zomervakantie!


Na de vakantie kan ik helaas niet meer met mijn huidige duo samenwerken. Ik heb 3 schooljaren met haar samengewerkt en dat vind ik echt heel, heel jammer dat dat nu eindigt. (hihi en zij volgens mij ook ;) ).


Heb een kleinigheidje voor haar gemaakt en die ga ik zo geven...ben benieuwd wat ze ervan vindt! Bendankt voor je bezoekje!



3 reacties:

bmartes

Wat een ontzettend leuk cadeautje voor je duo! Heerlijk voor je dat het nu vakantie is. Geniet ervan!
Groetjes,
Arja

Lida

Wat ziet dat er super mooi
uit leuk kadootjeom te geven

groetjes Lida

Hetty

Wat een mooi cadeautje. Dat stempeltje is echt schattig.