CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 9 mei 2011

Moederdag 2011



voorkant


binnenkant


achterkant


Hallo allemaal,
Gisteren was het moederdag en ik werd heel zachtjes, maar toch ongedurig wakker gemaakt met de mededeling; "dat er croissantjes in de oven zaten en dat ze bijna bruin waren en dat ze samen gemaakt waren door roan himself en papa en dat ze nu wel klaar waren en dat mama dan nu wel haar bed uit moest komen en dan mee moest naar beneden en waar is je witte jas mama, zal ik die even pakken mama en kom je mee? kom maar mama, kom maar mee!"....................tja wat heb je dan anders te doen, dan na zo'n spraakwaterval, mee te gaan naar beneden ;)


en daar kreeg ik ook een prachtig cadeau van zoonlief, gemaakt op het kdv; een bewaarmap...nou, die bewaren we mooi ;) en ik heb hem net geplastificeerd, zodat hij ook langer mee kan gaan.


De kaart is voor mn moeder (Henny ;) ) en als cadeau een dagje efteling was het cadeau, dus ja...de tekst was zo bedacht, haha .


bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer..

3 reacties:

Unknown

wat ontzettend leuk kado en ook de anderen is prachtig!!

fijne avond groetjes carla

Arja

Heerlijk he moederdag? Ik ben ook enorm verwend maar als ze zo klein zijn is het het leukst! Leuke map hoor... En je kaartje is geweldig. Die kippen! Echt super! En oma wil vast wel mee naar de Efteling. ( zou ik ook wel willen ;-) )

Hetty

Wat is die kaart met die kippenstempel ontzettend leuk zeg. Gr Hetty