CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 27 september 2010

Things to do


In ruil voor een oude naaimachine, die stof stond te vangen bij mn zus, heb ik dit kladblokje voor haar gemaakt. Ze vond die voor mn collega''s zo leuk.......mooi ruil toch ;) Afbeelding is van Karen doodles. Het kleuren met de copics gaat ook steeds beter, althans vind ik zelf ;) hihi

Van de week eens proberen dat apparaat aan de praat te krijgen en eens zien of ik dan ook mooie stikrandjes op mn scrapwerk krijg.......whoehahahah.........eerst flink oefenen denk ik!

Bedankt voor je bezoekje en een berichtje is altijd leuk ;)

2 reacties:

Margot

dat is een mooie ruil! leuk boekje!

Esther

Hoi Irene,

Ik vind dat kladblokje heel leuk geworden. Het viel me meteen op dat het stempelafdrukje zo mooi was ingekleurd! Ik heb daar met mijn Derwentjes nog wel eens moeite mee.

X Esther