CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 15 augustus 2010

Net aan.....











In de laatste minuten van mijn vakantie wordt t toch eens de hoogste tijd wat te laten zien van mn vakantie boekje.......immers morgen begint t gewone leven weer en dan staat school , gewenst of ongewenst, toch vaak hoog op het avondprogramma......

kleine impressie van onze vakantie op sprookjes camping, de vechtstreek......ideaal voor kleine kids...echt erg leuk! Roan heeft het er nu nog over.... en ja.....vooral over Piet Piraat, want die heeft hij een handje mogen geven............hoe gelukkig kun je zijn, als 2 jarige ;)

3 reacties:

simone

Ziet er erg gezellig uit, en wat een leuke foto's toen roan boos was.
Hihi ja meid 2 is nee, ze zeggen dat het met de 3 over is, helaas is dat hier niet het geval.
Maar het geeft wel vaak mooie foto's.
Leuk album meid

Top 2000 2019

Leuk boekje en ja die boos foto's...geweldig.
Ik ben 2 en ik zeg nee, ik ben 3 en ik doe het nie. Dat zeggen wij op het kinderdagverblijf altijd.
Groetjes Yvonne.

Ria

Een erg leuk herinneringsboekje Irene, ach dat NEE en dat DOE IK NIE gaat allemaal weer over !!!

groetjes Ria S.