CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 16 juli 2010

even updaten

Oeps,...sinds vaderdag niets meer laten horen of zien van mezelf....dat is toch niet netjes!!

Maar ik heb niet al die tijd stilgezeten hoor....integendeel.........drukker dan ooit geweest met vooral werk, hobby en gezin.

Nu heb ik zomervakantie; zijn net een weekje terug van een week kamperen op de sprookjescamping....was echt heel leuk!! Roan heeft echt genoten, dus wij ook ;).....En zeker qua weer hebben we gelukkig niets te klagen gehad...we zaten in de "warme week".

Ik heb zelfs de tijd genomen om tijdens het kamperen te scrapshoppen (foto's in volgende bericht)....Kortom: ik heb weer wat meer rust en dus weer tijd om op adem te komen en mijn blog eens fatsoenlijk bij te werken.

1 reacties:

remy

Leuk dat jullie het naar je zin hadden. Nog bekende sprookjesfiguren gezien?