CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 16 mei 2010

kaartje




Gewoon zomaar weer even een kaartje gemaakt...voor wie en waarom weet ik zelf nog niet. Kan altijd een tekststempel op t laatste moment toegevoegd worden, nietwaar?:)

Had wat ruzie met de papiertje en kleuren. T is uiteindlijk niet mn mooiste kaart ever, maar ach...hij mag er nog best zijn toch?

Laat gerust een beichtje achter, na je bezoek...............lees het graag wat je er van vindt!

fijne avond allemaal

Liefs Irene

6 reacties:

Suzanne

Leuke stempel...en toevallig dat ik ook net een kaartje heb gemaakt zonder bestemming :) Ik was alleen nog aan het stoeien met de binnenkant die ik nu dus nog maar niet heb gedaan...!

Anoniem

Een mooi kaartje, en de kleuren zijn mooi gecombineeerd, dus je hebt je gevecht gewonnen !
Grtjes
Christa

Saar

Hallo,

wat een super leuke stempel afdruk echt mooi gekleurd!!! Mij nog niet gelukt grrrrrr..... Heb je hem nou nog vergroot?
Voor de rest gewel kleuren allemaal en erg leuk gedaan hoor!

xxxxx din

simone

een heel leuk kaartje, leuke kleurtjes.
ach meid je moest eens weten hoe vaak ik aan het vechten ben met papier, dus zeg maar gerust dat je het gevecht gewonnen hebt
groetjes simone

Claudia

Ik vind het toevallig een heel leuk kaartje, hoor. Alles past juist perfect bij elkaar. Van welk merk is de stempel trouwens? Groetjes, Claudia

Irene

hoi claudia, dank voor je reactie... de stempel is van Mo Manning...;)

gr irene